Krepšelis  

Nėra prekių

0,00 Eur Pristatymas
0,00 Eur Viso

Krepšelis Pirkti

Prekių pristatymas

Internetinėje parduotuvėje opk.lt prekes galite užsisakyti bet kuriuo paros metu, bet kurią savaitės dieną. Užsakydami prekes, galite pasirinkti patogiausią Jums prekių pristatymo būdą: prekes galime pristatyti Jums į namus arba jas galite atsiimti patys viename iš Lietuvos pašto skyrių arba nemokamai opk.lt prekių atsiėmimo punkte.

Pristatymo būdas

Kurjeris Jūsų nurodytu adresu

Nemokamas atsiėmimas Vilniuje

Atsiėmimas Lietuvos pašto
skyriuje visoje Lietuvoje

Informacija

Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje.

Prieš pristatydamas prekes, kurjeris suderins Jums patogų prekių pristatymo laiką.

Perdavę prekes kurjeriui, informuosime Jus SMS žinute bei el. paštu.

Atsiimkite prekes patys iš opk.lt prekių atsiėmimo punkto Vilniuje.

Atvažiuokite atsiimti prekę tik gavę pranešimą SMS žinute bei el. paštu iš opk.lt, kad Jūsų prekė paruošta atsiimti.

Atsiimkite prekes patys iš Lietuvos Pašto skyrių visoje Lietuvoje.

Atvažiuokite atsiimti prekes tik gavę pranešimą SMS žinute bei el. paštu, kad prekė pristatyta į Jūsų pasirinktą Lietuvos pašto skyrių.

Adresas

Galėsite pasirinkti Jums patogų pristatymo laiką:

I–V 08:00 – 18:00 val.
I–V 18:00 – 22:00 val.

Vilniuje:
Laisvės pr. 77, LT- 06122

Darbo laikas: I–V 09:00 - 17:00

Lietuvos Pašto skyriai

 

     

 

Kiekvienos prekės aprašyme yra nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t. y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes (išskyrus užsakymus, kai pasirenkamas apmokėjimas grynaisiais pinigais). Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu, taip pat patikslinsime suplanuotą užsakymo pristatymo datą. Pristatymo terminas gali būti atidėtas pirkimo-pardavimo taisyklėse numatytais atvejais. Jei prekės pristatymo terminas Jums netinka, susisiekite su opk.lt konsultantais el. paštu pagalba@opk.lt arba telefonu +370 607 92111.

Prekių priėmimas

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekės (-ių) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės (-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės (-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant mūsų atstovui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, arba Lietuvos pašto darbuotojui, kuris išdavė siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės (-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  1. Prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas.
  2. Prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Jei pasirinkę Patogųjį pristatymą, užsakymą apmokėsite grynaisias pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.

Kilus klausimams, kreipkitės į opk.lt konsultantus.

Nemokėk už prekių pristatymą (nemokamas atsiėmimas Vilniuje)

Norėdami užsakytas prekes gauti greičiau, o taip pat nemokėti už prekių pristatymą, savo užsakymą galite atsiimti tiesiai iš internetinės parduotuvės opk.lt prekių atsiėmimo punkto. Prekių užsakymo metu Jums tereikia pažymėti, kad prekes atsiimsite patys. Už prekes prekių atsiėmimo punkte galima atsiskaityti grynaisiais pinigais. Užsakytas prekes iš prekių atsiėmimo punkto būtina atsiimti per 3 darbo dienas po mūsų patvirtinimo, kad užsakymas jau yra paruoštas ir jį jau galima atsiimti. Apie paruoštą užsakymą informuosime Jus telefonu arba el. paštu.

Nemokamas prekių atsiėmimas Vilniuje:
Laisvės pr. 77, Vilnius 
Žiūrėti žemėlapyje
Darbo laikas: I-V 09:00 – 17:00 val.